30 Mayıs 2013

Fırfır Etek

Çok yoğun çalışan bir bayan olunca parklarda bahçelerde uzun uzun çekimler yapacak vakit malesef olmuyor.Keşke olsa da ortaya çok daha güzel şeyler çıkabilse...Ben ancak işe giderken yada öğle tatilind evakit buldukça çekim yapabiliyorum.
 Bu eteği severek aldım ve sizinle paylaşmak istedim. Belki daha klasik bir bluz yada gömlekle daha şık bir hava yakalanabilir ama ben perşembe günleri (eğer müşteri ziyareti yoksa) biraz rahatlıktan yanayım. Sabah servisi beklerken eşime birkaç kare çektirebildim:) Sonrasında topuklu ayakkabıyla olan kombin içinde ofisimizin naçizane merdivenleri tabi ki:) Buarada farkediliyor mu bilmiyorum ama 3 kilo verdim, yola devam:)

Sevgiler

İski kapağı, araba ve ben harika bir uyum içindeyiz...


Neye laf yetiştiriyorum acaba...


Gelen var mı, rezil olmayalım diye arada bir kontrol etmek lazım :)




Skirt / Herry New
Blouse / Herry
Cap Toe Shoes / Hotiç
Shoes / Ankara' dan
Bag / Charles Keith

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)