05 Ağustos 2014

Kozmetik Alışverişi

Doğumdan beri pek makyaj yapmadığım için kozmetik alışverişinden de uzak duruyordum. Makyaj malzemelerim bitmeye başlayınca değişiklik de yapmaya karar verdim.

Essence ürünlerini daha önce denememiştim. Ojelerden çok memnun kaldım, kesinlikle soyulmuyor ve uzun süre dayanıyor.
Saçlarım ince telli olduğu için herzaman hacim problemi yaşarım. Saçlarım hep sönük ve cansız görünür. Bunun çözümünü de Aussie ile buldum. Hacim şanpuanı ile saçlarım olduğundan daha gür görünüyor ve çabuk yağlanmıyor.
Babylips için söylenecek çok fazla söz yok :) Onu ısırmamak için kendimi zor tutuyorum, yaz aylarının en güzel ürünü bence.


Göz makyajı demek benim için Lancome ve Estee Lauder demekti. Ama Mac ürünlerini çoğu kişiden duyunca bende denemek istedim. Rimeli gerçekten güzel. Hem dolgunluk veriyor hem uzun gösteriyor. Kaş kalemi ve rujdan da çok memnun kaldım.Kaş kaleminin tonu güzel, uygulanışı kolay ve sonuç gayet başarılı. Ancak göz kaleminde umduğumu bulamadım. Ben göz kalemini, günlük makyajımda yalnızca gözün alt kısmına uygularım. Sephora nın göz kalemi saatlerce kalırken Mac aynı performansı gösteremedi. 


Gelelim bu arakar beni en çok endişelendiren konuya.. Gözaltı kırışıklıkları... Yaş 31 olmasına rağmen göz çevrem ile ilgili hiç sorun yaşamadım ve bugüne kadarda düzenli kullandığım bir ürün olmamıştı. Doğumdan sonra özellikle de süt verdikçe vücuttaki nem ve vitamin kaybı arttı. Üzerine yorgunluk ve uykusuzluk da eklenince göz altlarımda hafif kırışıklıklar oluşmaya başladı. Hayır kesinlikle yaşlanmıyorum sevgili arkadaşlar :) Lancome ürünlerinden her zaman çok memnun kaldığım için yine tercihimi ondan yana kullandım. Tabiki yaş ilerledikçe bu ürün yeterli gelmeyecek ve daha tedavi edici ürünlere yönelmek gerekecek. Ama 30 lu yaşların başı için Lancome gayet yeterli. Daha kullanmaya başlayalı bir hafta olmasına rağmen gözle görülür bir düzelme var diyebilirim :)


Şimdilik aktaracaklarım burada. Yakında kombin postu ile burada olacağım. Hafif balık etli, taze anne kombini için hazır olun :)

Sevgiler



1 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)